e-Maintenance
Služby e-Maintenance spoločnosti Canon sú založené na systéme RDS (Remote Diagnostics System), ktorý poskytuje zákazníkom online prístup v reálnom čase k administratívnym funkciám pripojených strojov Canon 24 hodín denne a 7 dní v týždni.
RDS zabezpečí upozorňovanie strediska služieb Canon a správcu zákazníka na vzniknuté poruchy alebo problémy s výkonnosťou zariadenia podľa vopred nastavených podmienok, čo umožní stredisku služieb Canon poskytovať skutočne proaktívne služby.
Ľahko použiteľné webové rozhranie tiež umožňuje podnikom zobrazovať aktuálnu štatistiku činností pre všetky stroje v pracovných skupinách.
Týmto spôsobom je možné identifikovať cenné modely pracovného toku pre jednotlivé zariadenia alebo pracovné skupiny a následne optimalizovať produktivitu.
Správa spotrebného materiálu
E-maintenance zahŕňa automatické spravovanie spotrebného materiálu, kontrolu zásob a monitorovanie životnosti kľúčových komponentov. To znižuje riziko, že dôjde toner, a znamená, že podniky nemusia udržiavať väčšie zásoby.
Bezpečnosť pri nižšej správe
Služba Canon e-Maintenance spĺňa najprísnejšie normy zabezpečenia. Vzhľadom k tomu, že používa e-maily, je poskytovateľ služieb Canon stále online, nie však pripojený k podnikovej sieti. Hlásenia, výtlačky, odpočty počítadiel a výkonnostné údaje sú poskytované automaticky. Je teda potrebné menej správy a tým je poskytnutý menší priestor pre ľudskú chybu.